2014. május 1., csütörtök

                                                             1. Fejezet

Fent voltam és gondolkodtam-igen tudok olyat is-.Hogy vajon meddig leszek itt, és hogy elengednek-e hanem akkor mi lesz ?!?! Meg kell szökjek, de mi lesz ha elkapnak ?? A nagy gondolkozásom bealudtam. Gratuláció nekem is. Mintha fogdosnának elfordulok annak reményében hátha abba marad de csalódnom kell mert tovább folytatódik. Ezért fel ülök hátra fordulok és megpillantom Liamot és Niallt. Az a vágy ami ott égett a szemükben le írhatatlan. Kaján vigyor az arcukon és a dudor ami azt jelképezte hogy "harcra" készen áll.És mivel ketten voltak ezért az esélyeim száma 100 az 1-hez hogy elmeneküljek. De egy próbát megér nem? De !! Gyorsan felugrottan és elfutottam VOLNA. Ha Niall az ölébe nem ránt evvel együtt megérezhettem a dudorát OTT lent. Mocorogtam ami miatt csak még nagyobb lett -már ha lehetséges-.Előre rakta a kezeimet eközben Liam előhúzott egy bilincset (????). Húztam volna ki a kezeimet Nialléból de túl erősen fogta ez idő alatt a másik -tudjátok ki -  rárakta a kezemre azt a "szart". És oda hajolt a fülemhez és oda súgta : Élvezni fogod de ha mégsem mi biztos !! Ezt a köcsögöt hogy szopna le a nem  létező faszomat pfffff. Elkezdték letépni a felsőmet mert csak egy felső amin ez állt :It's not just a band to me, és egy szürke mintás nacit:


Szó szerint letépték mivel nem volt alatta melltartó -este ki alszik melltartóba- így szabad belátást nyertek a melleimre. Niall markolászta őket élveztem is de nem szabad megmutatnom nekik mert nem adom be a derekam nekik sose!! Liam a nyak hajlatomhoz hajolt s onnan elkezdte forró puszikkal ellepni azt is nehezen bírtam nyögések nélkül de amikor a fülem mögötti érzékeny részhez ért elszakadt a cérna fel nyögtem. Elhajolt de éppen csak annyira hogy láttam azt az elégedett vigyort a mi azt sugallta "mimegmondtukhogyélveznifogod". kiszívta a nyakam aminek biztos nyoma marad. Niall eközben simogatta a belső combomat de erre a tetteire reagálva össze szorítottam a combomat. Gondolom én ekkor megelégelte a dolgokat és ráült  a csípőmre elöre húzta magát miközben belőle egy állatias nyögés szakadt fel. Na ekkor meg nálam szakadt el az a bizonyos cérna: 
-Niall hagyj már és Liam te is miért kellett felkelteni!! Szállj le rólam és engedjetek haza !!!-mondtam neki feldúlva a tettei miatt. De mintha csak a falnak dumáltam volna elengedte a füle mellett. Liam nem hagyta abba a cselekedeteit hanem folytatta. Pöckölgette, szívogatta, simogatta amire a bimbóm válasza az volt hogy elkezdtek keményedni akár csak aki csinálta. :P Ebben a pillanatban Niall belém eresztette két ujját. Nem várt eseménytől egy kisebb sikoly-nyögés hagyta el ajkaimat. Nagyon gyorsan elkezdett pumpálni közben még egy ujját belém nyomta ami egyből a gyönyörhöz repített, és az ujjai köré élveztem. Amit Ő készségesen lenyalt közben "hmmmmm"-ögött is. majd leszállt rólam éppen elakartam helyezkedni az alváshoz de ugyan hát hogy én hova gondolok hát igen a nagy Liam Payne keresztbe tett a számításaimnak. mit sem törődve velem. Befészkelte magát a lábaim közé és meg simítottam párszor a csiklómat majd könyörtelenűl belém hatolt. Gyorsen ringatta csípőjét előre-hátra nem telt bele pár perc és elment. Niall sem nagyon zavartatta magát a jelenlétemmel őis befészkelte magát és belém nyomta hosszát de neki egy kicsivel kisseb volt mint Liamnak. De Ő úgy csinálta, hogy nekem is jó legyen először én mentem el majd ő is. Hulla vagyok !! Mind a hárman bedőltünk az ágyba el aludtunk....


Sziasztok!! Ez lenne az 1. fejezet tudom rövid lett de a második hosszabb lesz. Ha tetszett akkor komizzatok ha nincs komi nincs rész ez ilyen egyszerű. Remélem hogy így is tetszett :* Fel iratkozni szabad :)
xxBecca


2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon bejön a blogod, de (ne vedd sértésnek!) pusztán baráti jótanácsnak, hogy az emberek nem szeretik úgy olvasni a történetet, hogy közben XD :) ;) :p jelek vannak benne. Ezek csak elrontják a szép kis történeted :)
    Tényleg ne vedd sértésnek! Várom a kövit! ;)
    ~Gabrielle

    VálaszTörlés
  2. Hali örülök ha be jön és nem veszem sértésnek sőt még meg is fogadom. És remélem minél hamarabb tudom hozni a részt :)

    VálaszTörlés