2014. május 19., hétfő

                                                                 2. fejezet


Reggelre már üres volt az ágyam amit valójában nem is bántam.Nagy nehezen ki kecmeregtem az ágy(am)ból és elindultam a fürdőbe. Le kell mosnom a tegnap estémet. levetkőztem és beálltam a zuhany alá forróra állítottam (mert nem szerettem soha se a hideg vagy langyos a víz). Kezembe nyomtam egy kis tusfürdőt és ledörzsöltem a mancsaik nyomát "azoknak". mikor végeztem A hajamat is elkezdtem megmosni mert már nagyon zsíros volt és nem velemi szép látványt nyújt. Na mindegy is kész lettem és kiszálltam a zuhany alól  betekertem a testemet egy törölközővel és a hajamat egy másikba.Szárazra töröltem magam és felöltöztem:


Felvettem egy fekete toppot amin "Cali" felirat volt  egy leopárd mintás cica nadrágot egy zöld ujjatlan inget aminek a vállán szegecsek voltak egy arany nyakláncot és egy pár fekete bakancsot. És kész is volnánk. kimentem a fürdőből egyenesen a konyhába éhes vagyok és most lusta is és ez nálam nem jó párosítás ezért csak egy banánt falok fel. éppen a felénél tarthatok amikor Harry lép be a konyha ajtón amikor meglátja mit falok  huncut mosolyra húzza formás ajkait és megszólal:
-Te ne azzal a nyamvadt banánnal foglalkozz.-egyre közelebb jön magához húz és a fülembe súgja- Este várlak a szobámban.-mondta. Nemlegesen ráztam meg a fejemet ezzel jelezve , hogy nem tetszik az ötlet.
-Hanem teszik lehetünk  hárman is de ha ez sem jó lehetünk meg többen tudod a fiúk bárhol, bármikor készek megbaszni téged.-mondta sokkal ingerültebben lehajolt és egy szűzies kis csókot nyomott ajkaimra amire egyből választ is adtak.
- De Harry tudod hogy nem szeretném ezeket a dolgokat csinálni.-mondtam neki. De őt egy cseppet sem zavarta.  A csókot adó személy mosolyogva hagyja el a konyhát, megeszem a banánom kidobva magam után a héját áttértem a nappaliba ahol semmi se fogadott. Biztos döglenek. Leülök és bekapcsolom a Tv-t pont a Simpson család megy imádom ezt a mesét. bart a kedvencem mindig amiket tesz azokon sokat tudok nevetni na meg persze Homer se semmi ő a második kedvencem. Mikor vége lett körbe "néztem" a csatornák között de ott sem volt semmi. ezért felmentem egyet aludni m ert elfáradtam Tv nézés közben. A lustaság is fárasztó tud lenni. fel értem elmentem az ágyig ahogyan beledőltem el is szunyókáltam 

                                                                        ***

Egyszer csak azt érzem valaki át dob a vállain. Amit én egy kisebb sikollyal díjaztam. Mit sem törődve avval hogy ordibálok vele ütöm, rúgom nem zavarja. Most, hogy jobban megnézem ez Harry. Gyorsan elmormoltam imámat hátha az segít valamennyit a helyzetemen.
-Drágám nem úgy kellett volna történnie a dolgoknak hogy át jössz megbaszlak?!?!?! Hmmm ??? Úgy akartam hogy kedves leszek és csak egyedül leszünk de így nem hanem mindannyian de csak  azért mert rossz kislány voltál!-mondta és közben rácsapott a hátsómra. Odaértünk a poklomhoz ami Harry szobája benyitott és ledobott az ágyra egy hajszálon múlott hogy leessek. Őt nem zavarta. Elkiálltota magát:Fiúk esti program van !!!!!! Hangos lábdobogás hallatszódott és majdhogynem beestek az ajtón úgy jöttek.Ebben a pillanatban esett le VÉGEM VAN !!! És nem fogom megúszni egyszerűen. 



Halika !!! My cupcakes sajnálom hogy késtem a résszel de Erdélyben nem volt wifi nagyjábol sehol mondjuk csodálom ha lett volna. na mindegy várom a komikat és még most sem tilos feliratkozni ha tetszett xxBecca :*




3 megjegyzés:

  1. Ahh, nagyon jó rész lett! Várom a folyatást :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon joooo lett! *-* Hamar hozd kovit! :)
    Vica. xoxo.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm. Igyekszem hamar hozni :)
    xxBecca :-

    VálaszTörlés