2014. április 25., péntek

                                                   Prológus 

Amikbe keveredtem közel se egy leány álom.Nem volt senki se aki felneveljen a szüleim meghaltak. Én pedig egyke vagyok/voltam: Jaj. Milyen faragatlan vagyok a nevem Dorothy Weestwood egy 19 éves lány. Most is csak az utcákat járom de eldöntöttem hogy elmegyek bulizni. Igyekeztem haza átvedlettem :


És indulás. Ahova mentem nem volt se túl messze se túl közel . Olyan jó 20 perc gyalog de megéri mert nagyon jók a bulik ott. Mikor oda értem kigyózó sor állt a klub előtt előre mentem na jó tolakodtam. Ott lepacsiztam Tod-dal -az őrrel- Bementem első cél a bár pult Felültem az egyik bárszékre. Oda jött a pultos igen helyes srác volt csak nem az esetem. :P
-Szia cica mit adhatok ?-kérdezte na ettől mászok a falra azt hiszi így becsajozik .Szánalom.
-2 dolog   1.engem te kurvára ne cicázz 2. egy whiskeyt.-adtam le a rendelésemet. 
-Kis vadóc az ilyeneket szeretem én!-mondatát kacsintással zárta. Engem ez úgy felhúzott. Phfuu.
-KUSSOLJÁL MÁR ÉS HOZD A WHISKIM !!!-ordítottam el neki: Ne féljetek abba is hagyta ;). Kicsivel később ki hozta a rendelésemet: Gyorsan lehúztam. Később már nem nagyon számolgattam 2,3,4,5 és végül GO a táncparkett. Elkezdtem eléggé erotikusan rázni a csípőmet. Jó pár számot egyedül táncoltam végig míg végül ,két meleg tenyeret éreztem a meg a csípőmön. Szorosan húzott magához és így megérezhettem keményedő férfiasságát.Más esetben elküldtem volna melegebb éghajlatokra de most nem de csak is azért mert volt bennem egy "icipici" alkohol.. később csak azt vettem észre aláfirkantok egy papírt. Több emlékem nincs az estémről..



 ***
Egy idegen helyen ébredtem fel. Furcsa az biztos emlékeznék hogy eljöttem volna a klubból egy fiúval habár kitudja. Oda sétálok a z ajtóhoz és kilépek rajta lemegyek egy nappali szerűségbe a ahol 5 punkot látok akik épp egy foci meccset néznek. Leérkezem ez egyik punk hátra kapja a fejet korom fekete haja az égnek áll mogyoró barna szemei csak úgy csillognak. 
-Szia cica csak hogy felkeltél !-jött oda hozzám. Meg akart volna csókolni ha nem vágom pofon.Az ütésem erejétől elfordult a feje.A kanapén ülő társaság "húúú"-ni kezdett de nem értem miért ez csak egy szimpla pofon volt.Pár pillanattal később én is értettem miért "húúú"-ztak akkora pofont kaptam hogy elestem. Reflex szerűen oda kaptam a kezemmel és simogatni kezdtem de nem enyhült a fájdalom.Most ütöttek meg itt először van egy olyan érzésem nem ez volt az utolsó.Aki adta a pofont oda jött szembe velem és leguggolt most sokkal nyugodtabbnak látszott. nyugtatózni a kéne magát.kész bolondok háza és még nem is ismerem őket. De nem is akarom.
-Édesem engem te nem ütögethetsz csak úgy ennek ára van.Ja amúgy a nevem Zayn ...Zayn Malik.-mondta majd felállt -mert eddig guggolt- és elsétált vissza a kanapéhoz. Nagy nehezen én is feltápászkodtam.Vártam mi jön ezek után nem kellett olyan marha sokat várnom  nem szólt egyik se ezért feltettem a kérdésemet. 
-Mit akartok és miért is vagyok itt !?!?-kérdeztem tőlük. De hát ki nem tenné fel a kérdést. Na jó mondjuk egy kurva nem de na értitek !Felállt a bodri mély moha zöld szemei voltak helyes is lenne de a tetkói miatt nem olyan "énvagyokacukiszomszédsrác" a kinézete. Oda jött és közelebb húzott magához és a fülembe súgott 3 "ocsmány" szót : A miénk vagy !! A száját az enyémekre nyomta nagy volt a csábítás de nem csókoltam vissza mert akkor azt hinné hogy Ő nyert pedig nem. Ez neki valahogy nem nagyon jött be megfogta a hátsóm és belecsípett egy kisebb sikoly hagyta el a szám , a lehetőséget kihasználva nyelvét átdugta a számba de látta hogy nem fogok csinálni semmit se ezért abba hagyta. Ő is bemutatkozott Ő volt Harry. Mikor rá szólt egy barna haja hogy ez nem illedelmes. nocsak valaki csaknem járt illemtan órákra . micsoda fordulatok emberek!! Végül mindegyikük bemutatkozott.de volt még egy fontos kérdésem is. Mit akarnak velem csinálni ?!?!-kérdeztem belőlük egy emberként szakadt fel a röhögőgörcs de azért nem volt ennyire vicces a kérdésem. Szerintem. Na mindegy. Mikor abba hagyták a röhögcsélést megszólaltak:
-Abban szerintem biztosíthatunk hogy nem takarítani fogsz! mondta Niall (?). Azthiszem.......
       
  

4 megjegyzés:

  1. Szioo! :))
    Nekem eddig nagyon tetszik. Kivancsi vagyok, mi lesz eennek a folytatasa. :D Imadom az ilyen stilusu blogokat, szoval ennek is kivancsi vagyok, hogy mi jon ki belole. :) Gyorsan kovit kerunk. :D
    Vica. xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hali :) Ennek nagyon örülök Én is nagyon szeretem az ilyen blogokat és azért gondoltam csinálok egyett. Szerintem jövőhéten fent lesz a kövi rész :)) :*

      Törlés