2014. június 3., kedd

3. Fejezet



Miután beért mindegyik majom elkezdték helyreállítani a lélegzet vételüket. Pár percbe beletelt és a mikor már rendezték na akkor szartam én be igazán.Amikor elkezdtek közeledni felém akkor döntöttem: Nem hagyom, hogy megbasszanak nem hagyom magamat! Letápázkodtam az ágyról és  négy kézláb mentem el az ajtóig éppen csak pár méter és kész kijutottam VOLNA ha az egyik állat nem veszi észre hogy már nem az ágyon várom őket széttett lábakkal és várom hogy felcsináljanak. Na nem! Azért a vörösek se hülyék annyira!! Na mindegy vissza a valóságba valamelyik megtalálta a bokám és elkezdett húzni a fa padlón (!!) Mit ne mondjak nagyon élveztem vajon melyik segg ennyire hülye ?!?!?! Fel dobott az ágyra be is sikerült -miatta- vernem a fejemet az ágytámlájába.Kezdte a szemem megszokni így láttam kirajzolódni az alakokat. Harry mondta a fiúknak:
-Zayn, Louis fogjátok le a kezeit ez a m i munkákat könnyíti meg de elég nehéz lesz beadni ha nem fogjátok le nekem.-mondta a fiúk olyan gyorsan cselekedtek amilyen gyorsan csak tudtak és csak az veszem észre hogy Harry az inekciós tű végét pöckölgeti és közelít felém. Ekkor esett le nekem hogy a lábaim még szabadok elkezdtem rúg-kapálni velük.
-Liam, Niall ti meg a lábait fogjátok le. Most !!-emelte meg a hang erejét biztos nem tetszik neki hogy ellenkezem. De ki nem ellenkezne?? Felkapcsolta a kis éjjeli lámpáját hogy lássa az ereimet
oda illesztette és belém döfte -a tűt- amikor már egy csepp sem volt benne gyorsan kihúzta. Éreztem amint a drog szétárad az ereimben már nem is nagyon láttam olyan élesen minden kezdett elhomályosulni , zsibbadtak a végtagjaim. 

         *Harry szemszöge*


Amint Do-nak beadtam a drogot várni kellet 15 percet a végleges hatás érdekében, és csak most jöhet a buli mert a világon semmit se tud tenni ellene. Liam előkapott egy ollót és levágdosta Do-ról a ruháit még a fehérneműit is. Mi addig gyorsan magunkról is lekapkodtunk a ruháinkat. Utána Liam is levette a ruháit magáról ledobáltuk az ágyról a ruhákat és kezdjünk bele.Szét feszítettem két lábát és közé térdeltem. Már így is nagyon izgató látványt nyújtott hát még így te jó ég és még majd osztoznunk kell rajta. Én simogattam miközben Louis a ball és Zayn a jobb mellét kényesztették. Niall a nyakával foglalatoskodott. Közben Liam kapcsolt egy kis zenét . Hmmm így még nem próbáltam ki de mindent ki kell próbálni egyszer. Zene: ( https://www.youtube.com/watch?v=3Ajz9_t-bxs ). Hirtelen felindulásból feldugtam két ujjamat neki. Hatalmas nyögést hallatott mire nekem egy nagyon nagy diadalittas mosoly ült ki az arcomra.Meg egy ujjamat tüntettem el benne. Nyögött folyamatosan az én és a fiúk érintései alatt. teljesen elengedte m agát a drog miatt. Élvezte nagyon is......


                                                         *Dorothy szemszöge*



El fáradtam. lehunytam szemeimet és azokra rögtön  jött is az álom.


                                                                   ****

Felkeltem kinyitottam íriszeimet és körbe néztem villámként ért a felismerés. Ez Harry szobája. Ki keltem az ágyából de bár ne tettem volna. Meztelen vagyok!! Ismertem fel nem létező öltözékemet. Gyorsan fogtam magamat és kirántottam az ajtót majdnem a kezembe maradt a kilincs is de ez most nem nagyon foglalkoztatott. Át rohantam a szobámba be kulcsoltam az ajtóm és rohantam a fürdőbe. Mert sejtem mi lehetett este. Ezek a szexmániás kisfiúk mert nem lehet őket "férfi"-nak nevezni . Gyorsan lezuhanyoztam és megmostam magam minden hol alaposan. Megtörölköztem és kimentem és elindultam ruhát keresni. Mert ha nem ruhában lennék szerintem nem akarom tudni mi lenne velem .Ezt a ruhát vettem fel:



                                       és ezt a cipőt:



Felvettem ami először a kezem  ügyébe akadt ami nem más mit egy fekete has póló"New Nasty 83" felirattal és egy szürke ülepes gatyát na meg egy mintás vanst és kész is volnák. Lementem kajálni. Csak Harry és Zayn ült a konyhában és ették a szendvicsüket. Amikor leértem majdnem megfulladtak. De mitől ??  Be mentem és neki álltam a palacsintának. Megcsináltam őket:


A fiúk úgy nézték de SOHA nem adok senkinek az én palacsintámból!!
-Nincs kedved adni abból az étvágygerjesztő palacsintádból.-kérdezte Louis.
-Nem nincs kedvem csinálj magadnak.-hessegettem el a palacsintáim közeléből. 
-Tudod egy kicsit lehetnél engedelmesebb, és ha mondunk valamit akkor csináld is meg mert amúgy simán szarrá is kefélhettünk volna.-mondta idegesen. Lebasztam az asztalra a villámat és a késemet és nekiálltam még egy adagnak. Mikor kész lett eléjük raktam mindent.- Most már megfelel???-kérdeztem.-Igen  megfelel. FIÚK ebéd.-ordította el magát azok mint valami etióp éhezők úgy falták fel a palacsintát. Ekkor csengettek hát persze hogy én nyitottam ki.Egy szekrény állt ott -kurva nagy csákó- egy szintén nagy akta táskával a mancsai közt. Arréb lökött mire nekem kiszökött a szám között egy "Anyádat lökdösd". Bement a konyhába elég otthonosan járkált -gondolom nem először van itt ha meg igen le a kalappal előtte-. Rárakta az asztalra és elment. inkább kimentem a hátsó udvarra találtam egy kis dobozka cigit és gyújtott számba raktám de amikor megakartam gyújtani akkor estem a pofimra.egy kutya volt rajtam:





És a bilétájára az volt írva: Maffia 


Hali! My cupcakes megígértem hogy hozom a részt és tádám :DNa mindegy ha tetszik akkor megjegyzés és feliratkozni is szabad ám ;) 
xxBecca :*










3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett :) hozd gyorsan a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a blog siess a kövi részel

    VálaszTörlés
  3. Szia:) hoztam egy kis meglepetést ;) http://darkinception.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés